Promenaden igår.

Verkligen jätte mysigt väder att promenera i , vi gick och köpte en varsin glass sedan så gick vi mot norra berget.
Oliver sov hela vägen dit men när vi kom fram så ville han också vara med och kolla på allt :-)
Sedan så satt han upp i vagnen påvägen hem för att få se allt.
Han blir ju så sur annars lillskrutten våran :P
Nu är jag hundvakt igen och Cesar ligger ute och sover , Thea och Oliver ligger nere och sover.
Så nu ska jag passa på att städa undan här uppe medans jag har tid.
Ska bara vara hemma idag med Thea och Oliver hade jag tänkt.
Och imorgon ska jag ta mig in till stan 10.30 för att fika med familjelivs mammorna, sedan så ska vi ta en sväng och inhandla prylar till dopet på lördag.
Nu längtar jag verkligen :-)
Hoppas Oliver är snäll under dopet.

Här är lite bilder.








Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

vad duktig han är som håller flaskan själv =)

när föddes oliver?



Ja vi är sugen på en till, men ska nog vänta tills nästa år. ska fixa en sak först och sedan då de är klart så ska vi skaffa nästa =)

2009-05-18 @ 21:20:38
Postat av: acca & filip

då kanske vi ses på lördag i kyrkan...vi ska oxå på dop där...minns inte nu vad de står för tid på kortet på kylen....hoppas de blir bra väder!

2009-05-20 @ 23:44:51
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0