Trist väder!

Hade tänkt att ta mig en väldigt lång promenad idag men jag vet inte nu när jag ser hur det ser ut .
Klev upp 7 imorrse och sedan dess har jag tagit hand om Oliver och Thea sedan kikat på lite serier och gjort mig iordning.
Snart ska jag åka in till birsta en sväng sedan ska jag hyra 1 till film ( i taket lyser stjärnorna)
och lämna igen dom 2 filmer som vi hyrde igår, ( vi hade iallafall tur med vädret igen) och ( bröllops duellen ) bra filmer var det :-)

Nu ska jag fixa med tack korten från dopet.
Fortsatt trevlig dag i det "fina" vädret.

Kommentarer
Postat av: Erika

verkligen pissigt väder :O

2009-06-04 @ 18:25:13
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0