Midsommar.

Glad midsommar alla :-)

Idag har vi varit inne i parken och roat oss sedan så gick vi hem när det stängde.
Jag lagade iordning midsommarmiddag till oss med lite blandad mat sedan satt vi ute och kollade på alla som dansade och sjöng runt midsommarstången.
Jätte mysigt var det!!
Nu är Joel och Peter hos några grannar och dricker och har det skoj och jag och Karla är inne med barnen som ligger och sover.
Vi ska ta och sova snart för att orka upp imorgon och städa stugan innan 10.30 för att sedan åka vidare till Mörbylånga på Öland.
Hoppas på strålande väder där så vi får en mysig vecka men det får vi i vilket fall tror jag :-)

Nej nu ska jag till servicehuset och tvätta av mig lite och sedan hämta lite vatten till pojkarnas välling.

Godnatt och åter igen GLAD MIDSOMMAR :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0