Inställt.

Skulle ha fika här idag men då alla nästan hoppat av så väntar vi med fikat till en annan gång .
Jag och Oliver gick med Camilla och Tilda på stan istället och det var mycket trevligt :-)
Och lilla söta Tilda som bara är 6 veckor, gud så söt och liten hon var.
Oliver känns som en mega bebis om man kollar på henne.
Detta måste göras om :-)
Oliver fick ett par sandaler också och jag lite hårprodukter.

På Lördag bestämde vi att vi ska gå på crusingen i stan tillsammans ska bli skoj !

Nu har dom varit här och fixat vårat staket också , äntligen så har vi en grind.
Snart blir det en promenad på ica och sedan ska jag natta våran lilla pojke.
Joel jobbar till 21 ikväll så jag ska kika på tv och beställa lite kläder .

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

härligt. vi har inte heller bokat. vi får se.. vore kul att komma iväg till grekland men det negativa är ju att det e så himla varmt även i slutet av augusti början på september oxå så vi får se helt enkelt:)



Ja visst är de bra:D de sitter ju bra på plats också. Jag gillar de supermycket:)

2009-06-02 @ 21:54:54
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: A-K & Elin

Såg för sent att du skulle ha fika, tyvärr. Hade vart trevligt, missade ju sist du hade också. Har även tänkt bjuda hem dig på fika eller höra av mig för att få promenadkompis, men har liksom inte blivit av och tiden går ju så fort när man har dessa små, men jag börjar få lite mer rutin nu.

2009-06-02 @ 23:43:03
URL: http://familjenstengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0