Hemma!

Nyligen kommit hem ifrån Östersund och vi har haft det jätte trevligt :-)
Först hälsade vi på Katja och Gert och efter detta så vart det storsjöbadet för hela slanten, och detta
älskade verkligen Oliver , han fick även åka kana med mamma sin ;-)
När vi badat klart så hämtade vi upp min Faster för att åka till min släkt som äger en kina restaurang i stan och där blev vi bjudna på massor av mat , fick välja vad vi ville och äta hur mycket vi ville och gott var det !
Vi sov hos dom natten mot idag.
Och då fick jag även träffa min tremänning Sin-Sui men dock inte Tzh-Hin då han åkt till Norge.
Maj lärde även Joel en massa kinesiska grejer :P

Vi lämnade dom idag kl.14.00 för att åka vidare mot annan släkt i Haverö och på vägen så hittade vi en dollar store som vi gick in på, stor och rolig var den , den låg även mitt i skogen :P

Sedan vart vi bjudna på god mat av min Faster ,buffe på en restaurang och där fick Oliver en nalle av en jätte snäll ägare av restaurangen :-)
Och efter detta så fick jag se vart min familj växt upp och det var roligt och sedan fick jag ju även träffa lite mer släkt.

Bilder togs tyvärr inte av mig, men av min Faster så jag ska sno dom av henne någon dag.
Så dom får ni se en annan gång !!

Godnatt allesammans.


Kommentarer
Postat av: karla

vad kul att ni hade det bra =)

2009-06-15 @ 07:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0