Födelsedag och kameler!

Idag vart man ju 1 år äldre och det känns inte .
Jag fick välja ut kläder igår av Joel i Kalmar sedan så fick jag lotter idag av honom.
Tack hjärtat :-)
Och Karla , Peter och Theodore köpte ett fint halsband åt mig :-) Tack.

Vi har spenderat den största delen av dagen på marknaden här på Öland och där hittade jag
kläder till Oliver, något medel som tar bort fläckar m.m.
Sedan så åkte vi lite längre bort här på Öland för att åka gocart.
Efter detta så fick jag kolla på lite outlet butiker sedan så åt vi middag.
Dagen har varit jätte mysig precis som alla andra dagar.
Snart ska vi ta en promenad till Köpingsvik för att spela minigolf.

Här på Öland har folk kameler som husdjur :P
Blev paff när jag såg det först.

Nej nu ska jag umgås :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0