6 mån och Ölandsdjurpark.

Måste ju skriva att den 18 Juni så blev min skrutt hela 6 mån , ett halvår jag fattar inte.
Jag hinner inte riktigt med i svängarna.
Oliver börjar bli bättre i hostan av medicinen så nu sov han hela natten inatt , SKÖNT.
Hoppas det fortsätter åt rätt håll så han slipper lida stackaren.
Och jag börar också bli helt frisk vilket känns toppen skönt.

Nu ligger alla och sover förutom jag och Oliver som leker lite tillsammans :-)

Igår så åkte vi runt 10 till en cross-cart bana så killarna fick köra sedan vidare till Böda Sand och där var det riktigt mysigt måste jag säga, kändes lite som utlandet för stranden var ju SÅ fin.
Där beställde vi även oxfile, potatisgratäng och sallad . MUMS!

Sedan runt 15 så åkte vi vidare till trollskogen för att gå en promenad.
Vi beställde med oss en kulglass och gick in.
Där blev vi kvar till 16.30 nått.
Vidare till en butik för att köpa mat , vi bestämde oss för att grilla så vi köpte med oss lite grejer.
När vi kom hem så vart köttet för stort på engångsgrillen så den ville inte fungera.
Jag och Karla åkte och köpte kol och tändvätska då vi fick låna en grill.
Maten var kler kl 21.10 igår herregud vad tid det tog alltså.
Idag får vi hitta på något bättre att äta ;-)

Ja vad händer idag då?
Jo vi ska in på Ölandsdjurpark och bada,kolla på djur och roa oss på tivolit.
Roligt ska det bli :-)

Och imorgon ska vi till Borgholmsslott  för att kolla.
Karla fyller även år imorgon , och jag fyller år på Fredag så då tänkte vi kanske ta oss en sväng
på krogen i Borgholm på Torsdag bara hon och jag :-)

Nej nu ska jag fortsätta leka med min busunge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0