Underbara helg.

Nyligen ätit en leverpastejsmacka, en actimel och ett glas brämhults.
Under graviditeten så åt och drack jag sällan något onyttigt.
Vart mest frukter,grönsaker,vatten,mjölk,multivitamin och blutsaft .
Sedan gjorde jag alltid iordning fullkornsgröt på morgonen med ett glas vatten eller juice.
Men nu efter lillen kom så har det blivit lite mer onyttigt ist, inte alls bra.
Så detta måste jag ändra på lite snabbt.

Igår så köpte jag lillens första smakisar fast dom får vänta lite till :P
Oliver vart 3 mån och 2 veckor igår så snart så :-)

Denna dag kommer att spenderas med Karla och Theodore på drakborgen .
Hoppas att det kommer vara lite mindre folk idag bara.
Ska  försöka fota lite då också.
Storasyster ville gå med oss någon dag också så det får bli någon
dag framöver här , vore skoj :-)

Nu är det helg också och det betyder att Joel är ledig.
Och det är alltid något man ser fram emot.

 Första smakisarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0