Redan!

Ja nu var helgen slut och jag tycker att det går för fort.
Igår så firade vi Erik och tyckte vi att det var bättre om Oliver fick barnvakt då det kanske spelas hög volym och sedan en massa fulla människor.
Mormor fick vara barnvakt åt Oliver och Thea , och detta var första gången jag lämnade bort honom i nästan 5 hela timmar.
Hos Erik så blev vi bjudna på smörgåstårta och kladdkaka med grädde, mums.
Det blev singstar m.m och det var jätte trevligt.
Och trevliga människor :-)
Jag var nykter och Joel fick dricka lite med hans vänner.

Kl.22.30 så sa pappa Joel att vi borde åka för att hämta Oliver och Thea.
Så runt 23.00 så åkte vi och hämtade dom.
Allt hade gått jätte bra och det visste vi ju redan också :-)
Jag frågade Joel i bilen varför han ville åka så tidigt och till svar fick jag ( Jag saknar ju Oliver ) .
Far och son :-)

Idag ska vi åka och lämna in våran nya britax vagn då den inte fungerar som den ska längre :/
Hoppas bara vi får igen den tills Ullared i helgen bara.
Sedan ska jag fixa med min klocka som jag fick av Joel.
Och sedan tillbaka till alla sysslor här hemma, matlagning och städning.

Hoppas alla har haft en toppen helg !

Här är lite bilder iaf, fast det blev dock bara på Markus och Joel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0