Lördag!

Dagen igår var jätte mysig tillsammans med Joel,Oliver,Thea, min Farmor,min Faster och hennes bekant Ulf.
Vi blev bjudna på lassange med sallad sedan i efterrätt fick vi glass med päronhalvor och chokladsås. Mums :-)
Och Oliver fick lite spar pengar av min faster i påskpresent. Tack så mycket!

Nu har vi precis kommit hem efter ett besök hos Janne och Lena som hade lite annat besök också.
Fick tårta och kakor :-) Var jätte trevligt.
Snart så ska vi åka till mina föräldrar på påskmiddag.
Dom hade ett påskägg till Oliver också så det blir spännande att se vad det kan vara !

Nu blir det lite bilder från gårdagen !

                                                Thea&Oliver

                                     Min Farmor och Oliver!

                                       Jag, Farmor och Oliver!

                                                   Joel&Thea!

                                         Min Faster och Oliver!


Kommentarer
Postat av: karla

peter är barndomsvänner med dom också:P han är uppvuxen där borta..hans pappa har gård där =)

2009-04-12 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0