Jaha.

Idag så skulle jag och Oliver först luncha med familjelivs mammorna kl 11 på stan sedan skulle jag träffa Sofia för att gå lite på stan, efter det så skulle vi prova dopklänning på Alnö sedan husvisning kl 17.00 på Alnö.

Men Oliver är så förkyld så han kan inte riktigt sova på nätterna då han vaknar upp och hostar och hostar.
Så mamma Karoline får inte riktigt sova .
Inatt fick jag väl sova samanlagt 3 tim tror jag , så jag vart tvungen till att ställa in lunch och stan  idag så jag fick vila lite.
Trist men det kommer ju fler tåg.
Nu ska jag ta och mata Oliver och sedan åka till Alnö för att prova dopklänningen och sedan ska jag hem och laga lite middag innan husvisningen idag.

Uscha vilket tråkigt väder det är också :-(

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: karla

jaa för jävligt med detta vädret:(

2009-04-16 @ 13:54:26
Postat av: Anna-Karin

Saknade dig på fikat idag. Det var längesen vi hade tid att fika samtidigt. Nu är jag äntligen ledig och bara går och väntar. Hoppas han kryar på sig snart. Du har haft alldeles för mycket otur med sånt tycker jag!

2009-04-16 @ 20:16:49
URL: http://familjenstengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0