Huvudvärk:/

Tror jag sover alldeles för lite.
Somnade runt 00.30 , Oliver vaknade runt 04.00 och sedan så vaknade jag 3-4 gr av Joels 3 mobillarm kl.06.00 till 07.00 och efter detta så var ju även Oliver vaken . 
Så det blir inte många timmar per natt .
Oliver somnade alldeles precis och nu måste man få i sig någon frukost och släppa ut hunden.
Får se om man hinner sova några min iaf.
För mitt huvud håller på att sprängas känns det som :(

Idag var det ju babycafe på listan men med denna huvudvärk så stannar jag hemma.
Ska iaf ta en promenad sedan med Oliver & Thea.
Sedan blir det till att packa, städa och fortsätta att tvätta.

Hoppas på en tidig kväll också då vi ska upp runt 05.00 imorgon.
Kanske får sova något i bilen.



Oliver i sina nya kläder , mammas sötnos :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0