Husvisning!

Nu har vi valt klänning till Olivers dop , och gud så söt han blev :-)
Har massa saker kvar att göra dock.
Den 14 Maj så ska vi träffa prästen och berätta våra önskemål .
Har iaf bestämt faddrar nu .
Låtarna är också klara.
Men psalmer vet jag inte alls vad vi ska välja ännu.
Maten och fikat är bestämt och ska få massa hjälp av min mamma och det känns underbart.
Jag sökte klänning till mig själv också men hittade ingen, kom på att min farmors mamma har en klänning sedan
hennes yngre dagar som är väldigt speciell så det fick jag låna :-)
Längtar redan tills dopet.

Vi var även och kollade på vårat gamla hem sedan jag var liten.
Det är till salu nu för  1 150 000 :- sedan bud utöver det då.
Man blir lite sugen :-)

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/393679


Nu blir det grannfejden :-)

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

ska ni flytta igen :)?

2009-04-17 @ 10:36:11
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0