Fika&Shopping.

Ja denna dag hade jag inte planerat mer än att städa.
Men då skrev Sofia ett sms till mig och då passade jag på att fråga henne om vi skulle ta en fika
på stan idag och så vart det också :-) Blev gosaker på cafe charm och massa prat !
Trevligt var det att träffas då vi ses alldeles för sällan.

Efter detta så tog jag&Oliver en sväng förbi kappahl för att köpa en haklapp men då fick jag syn på rea så det vart lite mer än så :P
Tog en sväng på kappahl i birsta med mina syskon och mamma efter detta också och en sväng på sko punkten.
Såg att klockan började närma sig halv 7 så vi åkte hem för att äta lite mat som Joel lagat iordning.

Nu sitter jag och Oliver i soffan och myser bara medans Joel kör fyrhjuling.
Imorgon blir det babysång också.

Fortsatt trevlig kväll.

                                              Oliver & Fia :)

                                      Tuffingen provar solisar :)








Allt detta för 195:- och till och med jag fick 2 st koftor :-)
Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0