Åhh vad less jag blir!

Är detta vår?? NEJ!
Minusgrader och skitväder.

Idag ska jag följa med storasyster till dollar store i Hudik.
Se om man hittar något roligt.
Så snart ska man hoppa in i duschen medans lillen sover och sedan så ska vi nog åka.
Kl.18.30 så får vi besök av Joels mamma och våran granne som ville ge Oliver påsk presenter.
Sedan efter det så ska jag vila.
Gud så trött jag är.
Oliver sov jätte bra inatt men Thea sprang runt och hostade hela tiden och det gjorde så att varken jag
eller Joel kunde sova så bra alls.

Trevlig dag ute i detta trista väder !

Bild lånad.


Kommentarer
Postat av: karla

ska vi gå på drakborgen till helgen??kramar =)

2009-04-08 @ 12:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0