1 år herregud.

Hade varit på fack resa med handels, och ena tjejen som åkte med var i mån 3 och skulle ha bebis i Sep 08.
Jag vart så glad för hennes skull och tänkte för mig själv ( gud vad roligt det skulle vara med en liten bebis).
Hade kännt mig lite knepig i några dagar och mensen ville inte riktigt komma.
Köpte hem 3 tester plus att vi gjorde ett på mvc.
Första testet visade ett svagt + men det kunde vara missvisande sa hon så vi skulle åter komma om 2 veckor igen.
Men vi testade hemma ist efter 3 dagar och efter första testet visade också + men det stod att det kunde vara missvisande om man inte läst av det efter några min.
Så vi testade igen dagen efter och då satt vi och kollade på stickan tillsammans.
Och det vart ett PLUS igen....Och detta är nu 1 år sedan :-)
Ringde till mvc dagen efter och fick komma på inskrivning i Maj.
Denna dag kommer jag aldrig glömma!

                                                    Testet!

                                Och lilla Oliver i magen vid inskrivningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0