Miraklet kom :-)

Igår när vi skulle åka iväg så såg jag en lapp på min firma bil.
Det stod att en kille hade hittat min efterlängtade nyckel.
Kändes verkligen som att tusen kg lättade ifrån mitt bröst !
Nu kunde jag göra dom viktigaste utdelningarna.
Och alla öppna hus blir av :-)
Måste köpa något fint till denna person som hittade den.

Nu kan jag shoppade med gott samvete i Ullared, ännu nästa helg också:-)
Plus att Joel kan boka sin resa till Las vegas.
Jag vågar inte följa med , pga: lång flygresa :/
Så jag och Oliver tar oss en tur till Stockholm och myser på hotell tillsammans ist !
Lite mamma och son tid.

_____________________________________________________________________________


Uppdatering v.12 med pyret i magen.

Jag mår super super, dåligt.
Tandkräm luktar äckligt och så fort jag stoppar en tandborste i min mun så håller jag på att dö känns det som.
Tårarna rinner och jag köjs:(
Jag kämpar men det är inte lätt , jag kommer få hål i mina tänder.
Men det är det värt.

Lukter, ja vad säger man?
Jag klarar nästan inte av någon lukt.
Sköljmedel,doftljus,tvål, trälukt m.m.
Detta innebär att jag har svårt att äta inne i vårat kök då jag varken tål köksbordet eller våra hyllor där vi förvarar skafferivaror.

Jag mår konstant dåligt från 07.00 - 13.00 ungefär.
Sedan mellan 17.00- tills jag somnar.
Mellan 13.00-17.00 så mår jag illa men inte lika kraftigt.

Hoppas detta försvinner, rena pesten att må såhär.
Man kan inte glädja sig åt sin graviditet riktigt.

Min mage börjar växa redan.
Kanske för att det är andra barnet?
Eller kanske tvilligar ?:P Då skulle Joel hoppa upp i taket.

__________________________________________________________________________________-

Oliver då?
Jo han mår prima :-)
Ca 92 cm lång och väger runt 14 kg.
Mammas stora kille.

Han lär sig nya ord varje dag, han härmas hela tiden när man säger något.

Telefonen älskar han.
Han tycker om att ringa mormor/farmor och säga natt,natt , puss,puss. Han är så söt !

Han är en bestämd liten kille som vet vad han vill.
Om han inte alltid får som han vill så blir han tjurig, men det går över så fort man nämner sängen :)
När man är ute med honom så sköter han sig toppen, restaurang, shopping eller bilresor.
Visst kan han bli less om vi äter lite för länge, men i det stora hela så är han jätte duktig.

Ska uppdatera lite bilder sedan :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare mår du SÅ illa fortfarande :-(

Måste vara jättejobbigt, tufft att du orkar jobba samtidigt.

Kram

2011-03-11 @ 11:09:04
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0