Dag 3 - Mina föräldrar

Med ett långt hopp mellan dagarna så fortsätter jag nu istället.


Dag 3 - Mina föräldrar.


Ann-Kristine och Kenneth Eriksson.
Dom har levt tillsammans i hmm...... 25-26 år?
Hehe .. Jag har ingen riktig koll faktist.
Men jag vet iaf att mamma och pappa bara varit tillsammans ett tag innan dom fick min stora syster Angelica som blir 25 iår.

Hur dom träffades har jag inte heller någon koll på.

Men vi är iaf uppväxt på Norra och Södra Alnö.

Idag bor mina föräldrar på Södra Alnö i ett hus, min lillasyster Felicia 17 år bor hemma med dom.

Båda är förtidspensionerad.
Mamma har varit det sedan ett bra tag tillbaka, pga. nackskada.
Och pappa sedan 4 år tillbaka , då han drabbades utav en allvarlig stroke och har fortfarande problem att gå.

Annars så har dom drivit en hundshop tillsammans när jag var mindre i några år.
Sedan så har pappa jobbat på östrand, lingården, ögården och på en verkstad.
Privat så hade han volvo recycling som en hobby.

Idag så håller dom på lite med marknader, då dom tycker detta är roligt + att dom vill fördriva tiden lite. Och det dom säljer är barnkläder och barnsaker.

Så Oliver brukar få både det ena och det andra utav dom.

Det var lite om mina föräldrar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0