Ute och leker i lekparken.

Efter middagen så skulle Oliver få åka lite fyrhjuling med pappan på parkeringen.
Det gillade han massor :-)
Sedan så åkte Joel iväg och jag och Oliver gick till lekparken och våran granne följde med oss.
Oliver tyckte att det var super roligt, vilket jag också tyckte att det var så jag glömde totalt bort klockan.
När min grannes pappa kom och hämtade hem henne så kikade jag på klockan och då var den visst efter 20.00 .
Så då cyklade Oliver och jag hem och då vart det ett bad direkt, sedan sängen.
Han slocknade direkt !

Här är lite bilder !


 Oliver på sin nya cykel. Fanns bara "tjej färg" kvar så det fick bli bra !

 Wiho !!

 När får jag köra själv pappa?

 Gunga är verkligen super roligt.

 Jag och Maja!

 Titut !


Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi ni ar ju pa kantarellsens dagis dar bade jag och joel gick nar vi var barn! kul!

2010-05-07 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0