Kunde väl varit bättre.

Igår så fick jag ett besked som sårade massor vill jag lova.
Jag har mist något som står mig väldigt nära.

Jag är en person som vill alla gott, vill att alla ska försöka vara vänner.
Vill inte säga ont om någon männsika.

Men ändå så är det jag som hamnar åt sidan.
Jag förstår inte hur jag ska bete mig längre.
Detta innebär att några som står nära ej kommer att dela våran lycka på bröllopet i sommar.
Det gör ont.
Varför ska det behöva vara såhär?

Jag har tankar på att bara fly, fly från allt.
Men det kan jag inte.
Och det kommer inte lösa några problem heller.
Flytta till en annan stad och starta om på "nytt".
Men jag tror inte att det är till någon hjälp.

Vi får göra det bästa utav situationen.
Jag är verkligen super glad att jag har min lilla familj här hemma, Joel, Oliver och Thea.
Dom förgyller alla jobbiga stunder.
Dom får mig att tänka på annat.

Igår efter detta besked så vart jag super ledsen, men Oliver och Joel fick mig att tänka på annat.
Dom tog med mig till stan och bokade en resa till Cypern i 16 dagar.
Sedan så tog dom med mig till birsta där vi blev bjudna på mat utav svärmor och lite efterrätt.
Sedan gick alla vi 4a runt och bara hade det trevligt.
Fick även en brun utan sol lotion utav svärmor.
Tack så mycket för allt .


Nu när Oliver sover och Joel är ute och åker fyrhjuling så kommer givetvis alla tankar upp igen.
Därav detta inlägg som jag skriver nu.
Men detta är något man absolut inte glömmer.

Nu ska jag försöka tänka på annat genom att se något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0