Kos här kommer vi :-)

Ja imorgon kl 17.10 så sitter vi på ett plan till Kos i Grekland :-)
Hoppas på super bra väder.
Vart verkligen sista minuten måste jag säga.
Men det ska bli roligt.

Gruvar mig lite för flygresan dock.
Är fortfarande flygrädd plus att jag är lite nervös hur det ska gå för Oliver nu när han har sååå mycket energi.
När vi åkte till Rhodos så var han ju bara 9 mån och då gick det ju super bra för då kunde han ju inte gå :P
Men det ska nog gå bra.

Oliver har verkligen fått rest mycket sitt första 1,5 år.
Åre 2 gr, Skara, Öland, Ullared 3 gr, Rhodos, Turkiet, Stockholm 3-4 gr m.m...
Vi älskar att resa :-)

Nä nu måste jag fortsätta packa annars så kommer jag aldrig hinna med .

Om jag inte skriver imorgon så lär det väl kanske dröja tills nästa Fredag när vi är hemma igen :-)
Och då åker Joel på svensexan sin direkt ;-)
Och jag och Oliver drar till Furuvik och röjer !

Kram från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0