Vänta på svar!

Visningen gick bra, nu är det bara att vänta på ett svar.
Vi var ju även på husvisning men det var inget hus vi ville bo i.
Det var fint, men jag saknar den där känslan ( här vill jag bo ).
Bara söka vidare.
Känns lite hopplöst faktist men det kommer, vi har ingen brådska.

Nu är Joel ute på promenad och Oliver sover.
Jag har precis fixat klart inbjudningskorten till bröllopet.
Men när jag har pysslat klart allt och stängt ALLA kuvert så märker jag på det sista kortet att det inte
står datum för bröllopet :S
Då fick jag öppna alla kuvert och skriva med en blcäkpenna på dom fina korten :(
Plus att kuverten gick sönder som jag hade pysslat med sedan gårdagen.
Blir lite less.

Men men det fixade ju sig, men nu är dom inte lika fina längre.

Idag har jag varit på stan och träffa Ulrika och fikat lite.
Oliver fick även en påskpresent utav henne ( tack så mycket ) :-)
Vi hade det trevligt som alltid.
Synd att det är så långt mellan varandra.

Nej nu blir det tv.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0