Trött, trött och TRÖTT!

Snark.....................

Kliver upp extra tidigt för att laga middag åt min kära sambo så han har middag när han kommer hem ifrån jobbet, sedan städar jag lite, går ut med hunden , tar hand om Oliver och fixar till oss och till sist så packar jag ner saker som Oliver behöver till Mormor under dagen.
Efter allt detta så skjusar jag iväg Oliver till Mormor där han ska vara medans vi jobbar.
Sedan så sticker jag iväg till Hudiksvall för att jobba.
Gud så trist det är att åka tur och retur ensam.
Bara härda 4 turer kvar.

Kom hem efter 20.00 ikväll och nu är jag TRÖTT!

På Lördag så jobbar jag 11.00-16.00 skönt, men måste åka iväg i bra tid så jag hinner till Hudik innan 11.00.


Just ja nästa helg är det påsk och detta innebär att hela familjen är ledig tillsammans , wiho.
Vi funderar på att ta våran nya fina bil till Göteborg under påsken för att besöka Joels bror som inte har träffat Oliver ännu.
Det vore roligt och mysigt att få åka en tripp tillsammans :-)
Hoppas han är hemma och kan då bara.

Nej nu ska jag sova innan jag somnar här framför datorn.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Stakkars gumman...drygt att pendla på dagarna.

2010-03-26 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0