Till minne av.....

Vill skänka en tanke till min kära granne som mist sin älskade fru idag.
Känns så hemskt och orättvist.

Joel är hemma hos honom nu och håller honom sällskap.
Vilket han verkligen kan behöva.
Detta par är så gulliga och har haft bra kontakt med Joels familj sedan många år tillbaka.
Dom har uppvaktat Oliver på jul,påsk,födelsedag, födsel m.m


Oliver blev sjuk inatt också :/ Tycker så synd om lill stackarn.
Vilket innebar att jag fick ta med honom på "mötet" i Hudiksvall i förmiddags.
Det ända jag kunde fokusera på under "intervjun,mötet" var Oliver så klart.
Och jag kände direkt att det absolut inte gick som jag ville.
Men jag håller mina tummar och hoppas att dom har förståelse.

Efter mötet så åkte jag och jobbade och denna dag var jag på ica i Kvissleby.
Där ska jag även vara imorgon, sedan blir det helg för mig :-)

Om Oliver blir frisk till veckan så ska jag , Oliver, lillasyster och mina föräldrar åka till paradisbadet och roa oss lite.
Längesedan vi gjorde sånt tillsammans.
Hoppas han blir frisk för han älskar att bada.
Sedan på Onsdag kväll eller Torsdag morgon så ska vi åka till Stockholm hela familjen,
vi sålde nämligen våran bil idag och den ska till Stockholm och då passar det perfekt att leverera den dit då Joel ändå ska på möte och jag och Oliver ska roa oss lite :-)

Börjar bli trött så måste snart sova, ska vänta in Joel bara så inte hunden skäller så lilleman vaknar.


Fortsatt trevlig kväll alla.

Kommentarer
Postat av: karla

hemskt=(.. hoppas det går bra med bröllop fixandet säg till om du behöver hjälp med något =)

2010-03-06 @ 09:02:39
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

usch vad trist...var de gammla`?

kul med stockholm;) vi borde ses ngn gång när ni kommer hit och har tid!

kram

2010-03-06 @ 09:11:24
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi ska till paradisbadet på tisdag med HEnkes storkusiner. Dock lämnar vi henke hemma för vi ska röja järnet... Sist vi va där med kusinerna var jag jätte-gravid och vågade mig inte ut på farligheter!!!



Vi kanske ses så får jag låna Oliver en stund !!!

2010-03-06 @ 20:29:11
URL: http://www.JennyG.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0