Sjuk igen?!

Verkar ju inte bättre :-( Fryser, hals ont och hosta.
Snuvan är påväg den med.
Bläääää.....

Innan jag blev gravid och fick lilleman så var jag sällan förkyld.
Men nu känns den som om jag är det jämt. ( Nästan iaf )

Magsjuka har jag sluppit iaf i över 5 år.
Peppar , peppar.
Men det lär väl börja det med snart.

Barnbaciller är inte att leka med !

Hoppas det inte blir värre så vi kan åka på paradisbadet på Tisdag iaf.
Och sedan så har vi bokat hotell på Onsdag för då åker vi till Stockholm ons-tors.

Nu när man jobbar varje vecka så känns det SÅÅÅÅ skönt att vara ledig i 2 dagar.
Jag tar verkligen vara på den tiden.
Men nu jobbar jag i 3 veckor till sedan återgår jag till mammaledighet tills 1 Juni.
Kommer jobba någon gång då och då på jula tills jag börjar permanent.


Idag ska vi bara vara hemma och se på film och kurera oss.
Joel jobbar han men kommer väl hem om en stund.

Bjuder på en bild från ett tag tillbaka då jag varit dålig på att fota nya.




Lillskrutten lite yngre och lite äldre.
Man fick oftast väcka honom när han var runt 4-10 mån och då ville han oftast fortsätta sova ändå:P
Och då kunde det se ut såhär medans jag lagade gröt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0