Middagsbjudning!

Har bjudit hem grannen och svärmor på middag idag.
Ska laga ihop lite plockmat, potatis, sill, ägghalvor, prinskorv,köttbullar, påskskinka, röbetssallad m.m.
Blir gott :-)
Får se vad Oliver tycker.

Igår jobbade jag min sista dag åt knorr fond du chef.
Känns otroligt skönt faktist, fast det har varit roligt också.
Nu får jag vara hemma med lilleman i 9 hela dagar och det ska jag ta vara på.

Just nu är Joel och tvättar upp min hyrbil som jag haft i 5 veckor via knorr, han är så snäll som hjälper mig :-)
Oliver har precis somnat och jag måste bada och sedan börja med maten.

Fortsatt trevlig dag!

 Min sista demo dag i Hudiksvall.
Skönt att slippa sätta upp allt detta och montera ner allt detta mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0