Kan äta och skala själv.

Om han ser en banan så hämtar han den, skalar den själv och sätter sig och äter den.
Sedan så kommer han med skalet till mig när han är klar , duktig pojke tycker mamma :-)

Somnade runt 23.30 igår kväll men vaknade sedan 00.30 och svettades , mådde tok illa och hade ont i magen :/
Fick gå upp och röra på mig lite, dricka samarin och vatten sedan försökte jag sova igen.
Somnade efter ett bra tag.
Mina arbetstider just nu gör så att jag måste äta middag när jag kommer hem kl 20.00 och jag som har problem med min mage och får ta lite grejer för det som jag fått av läkaren för att det ska underlätta.
Detta gör ju absolut inte saken bättre.
Dom har sakt till mig att vara noga med fasta tider, inte äta efter kl 19.00, och inte stoppa i mig så mycket skräp.
Sålänge jag är hemma så äter jag bra, men när jag jobbar så dricker jag inget under 6 tim pga. får inte dricka under arbetstiden, jag äter inget och jag står en hel dag.
Nu märker jag att detta inte alls är bra för mig eller min mage.

Har ju dock dessa tider på jula också.

Hoppas denna dag går snabbt nu för den butik jag står i nu gillar jag inte alls .
Dom ville knappt ha mig där.
Och det var jätte lite kunder i butiken.
Från kl 17.30-19.00 så såg jag inte en människa :S
Jag som hade lagat ny mat och sedan fick jag kasta allt och stå och glo :P
Jaja bara härda ut idag för imorgon får jag stå i en ny butik som är tusen gånger större.



Här är bilder på Olivers hår också :-)
Och när han äter banan :P
 Före!


Efter.



Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Vad roligt att åka iväg sådär =)

2 dagar blir väl bra, jobbigt kanske att vara utan Oliver så länge?



Ja denna graviditet ha jag inte haft lika ont som med Eddie så de är bra, men dock ha jag inte gått upp i vikt, blött och känner lite sparkar som gör att man blir orolig.

Alla graviditeter är verkligen INTE lika, nu vill jag ha detta gjort.

Är less fast det är underbart också, är såååå stor och alla tror att jag ska ha vilken vecka som helst och då är det ändå 3 månader kvar.

2010-03-18 @ 19:39:23
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: karla

duktig han är!! när ska vi ses?? jobbar du mycket ?

2010-03-19 @ 20:15:24
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: karla

joo jag jobbar till och från . Okeej! jo jag och theo ska bada på förmiddan. Peter åker ju på tisdag =/... hoppas ni mår bra

2010-03-20 @ 14:39:09
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0