Jäkla skit!

Nu är hela familjen förkylda och Oliver verkar ha fått ont i öronen IGEN.....
Begriper mig inte på detta.
Vaknade 06.30 och kunde absolut inte sova, svettades och frös.
Sedan vaknade Oliver och hostade och grät.

Sist vi var sjuka i Januari så var vi det längeeeeee.
17 dagar bestämt.
Men hoppas , hoppas verkligen vi inte är det denna gång.

Då jag jobbar som event så måste man säga till i god tid om man inte kan jobba.
Men nu vart det ju inte i så god tid dock.
Kan ju inte veta när man blir sjuk riktigt !
Just det är ju lite trist, vågar inte riktigt bli sjuk eller säga ifrån mig jobb om Oliver är sjuk då det är svårt att få in någon annan på så kort varsel.
Sedan kanske man är bättre på onsdag? Men det kan man ju inte veta.
Så då är det lika bra att dom försöker få in någon annan.

Vill hellst inte vara ledig , vill jobba mina sista 12 dagar.
Men nu är det som det är och sjukdomar kan man inte styra tyvärr.

Blir inget paradisbad imorgon heller utan nu måste vi krya på oss i första hand.
Men till Stockholm ska vi iaf.
Har bokat hotell, först så ska vi sälja våran bil och sedan så ska Joel på kurs med jobbet.
Medans han är på kurs så ska jag och Oliver kolla runt i Stockholm lite, vi ska få låna gps , kan behövas :P
Innan vi åker hem på Torsdag så ska Joel prova en kostym till bröllopet också.
Hoppas han kan ha den och att den är fin.


Nä nu ska jag försöka roa mig lite med Oliver, har ingen energi alls :/


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

fick du mitt meddelande på facebook? försökte skriva igår men det verkade inte fungera:)

krya på er!

kram

2010-03-08 @ 10:42:06
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0