Hudiksvall!

Ja detta har jag länge gruvat mig för !
Fast det är ju bara 4 dagar, men 4 långaaaa dagar dock.

Efter denna vecka så är jag ledig 1 vecka innan jag ska jobba 2 dagar åt jula och 3 veckor åt rexona.
Sedan när jag jobbat alla dessa dagar klart så vill jag vara hemma dom sista 4 veckorna med Oliver innan jag börjar på riktigt.
Fast lär väl bli så att jag säger ja till jobb iaf, har så svårt att säga nej , sedan ska man ju vara glad att man har ett arbete.

Oliver ska vara hemma hos mormor och morfar och pappa Joel ska hämta honom efter jobbet .
Dock så är dom 2 man kort på Joels arbete vilket innebär att det blir övertid igen för Joels del.
Igår så var han inte hemma fören sent på kvällen, sedan slängde han i sig lite mat och åkte iväg igen.
Han började kl 07.00 och var hemma runt 22.00 , stackarn.
Och dagen innan så fick han också jobba över.
Men det är ju hans ansvar att se till att allt går runt också.

Nu ska jag laga ihop lite middag så Joel har mat när han kommer hem.

Fortsatt trevlig dag / kväll alla:-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hello klart du ska få lösen, men skicka mail. :)



Kram

2010-03-25 @ 09:58:30
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0