Barcelona & Stockholm.

Idag har Oliver haft en hemsk hosta =/ tror även han fått öroninflamation IGEN .
Men ingen feber iaf.
Imorgon så åker vi tidigt till Stockholm för att sälja våran bil.
Efter det så ska vi ta in på vårat hotell.
Ska bara mysa hela dagen tillammans :-)

Vi ska hälsa på några av Joels vänner .
Och vi ska även hälsa på Ruby och Milo, det kommer Oliver nog tycka ska bli super roligt att få träffa en liten kille i hans ålder :-)

På Torsdag så ska jag ta en shopping runda medans Joel är på kurs.

Sedan på fredag blir det arbete igen.

_____________________________________________________________________________________________


Mitt jobb jula ringde förut idag och hade goda besked , vi vann nämligen årets butik för 2a året irad och detta ska vi fira med en resa till Barcelona.
Första gruppen reser den 20 April och andra den 27 April.
Jag kommer att resa den 27 April.
Ska bli super roligt.
Jag har aldrig varit där innan.

Tänk vilket bra företag man jobbar åt :-)
Verkligen ett super företag!
Trivs som fisken i vattnet.





Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Vad roligt att åka iväg sådär =)

Hur länge blir ni i Barcelona då?

2010-03-11 @ 06:37:43
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0