Aktiv bloggare!

Glömmer mer och mer bort min blogg.
Känner mig inte alls lika aktiv längre.
Och det märks på mina besökare också.
Är väl inte lika intresserad längre, känner ingen större lust och vet inte vad jag ska skriva heller.
Men ska försöka uppdatera lite då och då iaf, för min egen skull mest :-)
Roligt att gå tillbaka och läsa.

I lördags så jobbade jag till 16.00 och runt 13.00 så kom Joel,Oliver , Angelica och Coffa för att fika lite med mig , vi bestämde då att Coffa och Angelica skulle komma hem till oss och spela lite buzz och se på melodifestivalen.
Så den kvällen åt vi olika kex med lite ostar och salami m.m och hade det trevligt.

Igår så färgade jag håret, vart dock ingen större skillnad.
Sedan så åkte vi till Ikea och fikade med Coffa och Angelica igen :-)
Efter detta så åkte vi alla och storhandlade.
Skönt att ha det gjort nu innan jag börjar att jobba så man slipper små handla hela tiden.
2 veckor kvar av mitt event sedan så är jag ledig igen !
Ska jobba 7,8,9 April på Jula men annars så är jag ledig till 1 Juni.
Måste ta vara på den tiden med lilleman nu.


Satt och kikade på tärnklänningar igår också och tror jag vet vad jag ska beställa nu , men ska fundera en liten stund till iaf.
Inbjudningskorten kommer nu i veckan och då ska jag posta dom direkt.
I Maj ska vi ha svar senast så då är det lika bra att vara ute i god tid.
Hoppas på att min klänning kommer i veckan också så man kan planera västar och patronger till Oliver och Joel.

Vi har ju hyrt frack till både Joel och Oliver , men Joel ändrade sig och vill nu ha en kostym med väst så vi köpte en i Stockholm.
Först avbokar jag min klänning och sedan ska vi avboka deras kläder nu, hon lär ju inte bli super lycklig.
Men hon får ju ha kvar depositionen iaf :P
Så nu är jag på jakt efter kostym till Oliver och sedan väst och patronger till båda.
Börjar närma sig nu.
Tänk att tiden går så snabbt.


Vi har även bestämt oss för vilken bil vi ska köpa, det blev en ny golf variant bluemotion ( diesel ).
Våran bil vi ägde innan var också en golf variant men det var ingen diesel och sedan så har vi haft den i 1,5 år.
Så den började bli gammal ;-) Vi köpte den ny 2008.
Denna bil kommer att bli dyrare att äga, men våran tanke var att det kommer bli mer och mer resor med bil desto äldre Oliver blir och då är det bra med diesel.

Nu i sommar tex. så funderar vi på att bila till disneyland paris.
Vi har ju bilat till Italien och Kroatien och det var väldigt häftigt att få uppleva :-)
Så skulle vara roligt att göra om det.

Bilen står på berners i Östersund så vi får se när vi får klartecken att hämta den !



 Såhär ser den ut fast vi har beställt svart !

 Här är våran gamla bil!


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

vilken snygg bil:)

2010-03-15 @ 16:11:37
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Erika

Åhhh far jag och james följa med till paris!?? ;)

2010-03-26 @ 14:51:03
Postat av: Erika

Far jag och james folja med till paris!?? ;)

2010-03-26 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0