2:a Mars.

Denna månad kommer bjuda på jobb,jobb,jobb.
Fick mitt schema för alla veckor på fond du chef igår och det var väl sådär.
Ska pendla mellan Hudiksvall och Sundsvall i 1 vecka vilket inte känns så jätte lockande.
Börjar ju 14.00 på dagarna men måste vara i butiken kl 13.00 för att få ihop montern och laga iordning maten.
Och nu måste jag minst åka 1 tim innan 13.00 iaf.
Slutar 19.00 på kvällarna men sedan så måste jag packa ihop allt vilket innebär att jag tidigast kan lämna butiken kl 20.00 sedan 1 tim hemresa.
Blir sena kvällar.
Men som sagt är ju bara 1 veckas tid och jag har ju fått hyrbil så jag slipper slita på våran bil.
Och resterande veckor så är jag i Sundsvall,Njurunda och Timrå.

Igår så hade vi visning på radhuset och paret som kollade var intresserade men skulle ge svar på Fredag till våran mäklare.
Blir roligt att få svaret sedan.
Men som sagt vi trivs jätte bra och har ingen panik att flytta alls.
Så det kvittar igentligen.

Runt 13.30 idag så kommer Anna-Karin och Elin på lite fika :-)
Ska bli roligt.
Får Oliver en kamrat att leka lite med också.

Annars så ska vi bara vara hemma idag , ska ladda upp mig inför arbetet imorgon.
Nu när man varit ledig sön-tis så uppskattar man det grymt mycket.
Längtar redan till sön så jag får vara hemma med Oliver igen :-)
Men skönt med extra pengar till sparkontot också.

Nu ska jag ta och städa undan lite och försöka lägga Oliver så han får vila lite innan Elin kommer.

Fortsatt trevlig dag !!




 Nu i veckan när jag gjorde knorr event på city gross. :P


Kommentarer
Postat av: Syrran.

Härifrån köpte jag ju alla underkläder jag sålde och den korsetten du köpte kostade 5usd..direkt länk: http://www.dglingerie.com/dgusstbdproduct_list.asp?id=335

du skulle ha hört med mig först=)...Puss

2010-03-02 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0