Ja då var man sjuk då!

Klart man skulle bli smittat utav Oliver.
Jag han jobba 2 dagar efter min mammaledighet innan jag blev tvungen att ta ledigt.
Kan inte jobba i kassan med feber,snoret rinner, hosta m.m skulle se dumt ut.
Plus att det skulle bli väldigt kämpigt att stå rakt upp och ner i flera timmar.
Hoppas det går över snabbt bara.

Lilleman har fått varit dålig länge och han är dålig fortfarande.
Men huvudsaken han blir frisk så struntar jag i att jag blivit sjuk.

Ja vad händer idag då?
Jag ska bara ligga och ta det lungt i soffan så jag blir frisk.
Fast lär väl inte få ta det lungt länge när Oliver är i farten.
Men man får passa på när han sover eller gör annat.

Imorgon ska vi ha möte med prästen om vigseln och det måste jag försöka gå på iaf.
Annars kommer vi inte hinna få något möte innan vigseln.
Tur att det inte är så länge.
Mellan 30 min -1 tim och det ska jag nog klara!
_______________________________________________________________________________


I lördags så var jag ut för första gången sedan jag blev gravid.
Joel spenderade tiden hos en vän i stan, jag och Sofia gick på memento och där var vi fram till halv 2.
Sedan vidare till Allstar och det tyckte jag inte alls om, hade nog hellre stannat kvar på memento.
Men efter denna kväll så har jag insett att det inte är så roligt att gå ut.
Var roligare när jag var yngre.
( Nu låter jag som en gammal dam ).
Men visst hade vi roligt men det räcker om man går ut någon gång bara.
Roligare att sitta hemma med ett gäng vänner och dricka och ha det trevligt ist.

Tänk att man gick ut i stort sätt varje helg när man var 18-19 år.
Blev oftast fre och lör då.
Förstår inte att man orkade och att man inte blev less.

 Min outfit för kvällen.
 Ser ut som ett lik i ansiktet , men kameran gör sitt. Är inte så blek i verkligheten ;D
 Sofia på memento!
 Memento!

 En bild från förr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0