Nu åker vi till Malmö!

Eller snart iaf :-)
Jag jobbar 13.00-19.10 idag sedan så hämtar Joel och Oliver mig efter jobbet och då sticker vi direkt
mot Nyköping där vi ska bo över natten på hotell.
Sedan på torsdag åker vi vidare till Malmö där vi ska hälsa på Joels vän Peter med familj.
Dom har en dotter som är 1,4 år så Oliver får nog det super roligt.
Och på Fredag morgon åker alla vi till Danmark med båt och har en heldag.
Vi får se om vi åker hem på lördag eller söndag.
Jobbar ju på mån igen kl 10.30-19.15.

Nu är det min 6.e dag på jobbet, skönt att få lite ledigt.
Igår var vi in på gatufesten en sväng också, men samma som varje år.
Men kan vara roligt att bara springa in och kika.
Oliver fick åka lite karusell iaf.


Nej bäst man packar och fixar innan jag börjar jobba.


Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0