Möhippan!

Kan börja med att skriva att den var SUPER.
Min syster och Erika (Joels syster) , har gjort detta super bra.
Och mina vänner , Karla, Ulrika och Lina som deltog under detta , ett stort tack till er :-)
Ni är underbara alla !
Bättre vänner,syster och syster till min blivande m2b får man söka efter !
Vet inte hur jag ska tacka er !

Dagen såg ut såhär!

11.00 : Samling i Sidsjön för en frågerunda, fick ta på mig lite ( blivande fru saker innan ).
10 st  rätt utav 14 st skulle ge den blivande bruden ett pris.
Och jag vann ;) 100:- på gina tricot.
När vi gått ett varv runt sjön så väntade min syster vid vattnet där hon hade dukat upp VÄRSTA pickniken.
Hemlagad potatissallad,olika skinkor,salami,bröd,frukter m.m.

Efter vi ätit så skulle jag försöka blåsa upp en ballong med min bollpump, om jag klarade detta skulle jag få ett till pris. Detta skulle nämligen vara omöjligt och jag kämpade , men klarade det ;)
En champangeflaska till mig då :-)

Efter detta så fick jag ta på mig mina kalsonger på huvudet för att åka vidare till ett hemligt ställe.
Vi hamnade på hotell södra berget , där spa väntade oss alla :-)
Åhhh gud så skönt och välbehövligt.
Kände mig så ren efter alla pillingbehandlingar.

När vi badat klart så skulle Angelica sminka mig och Erika hjälpte mig med håret.
Vart så fin :-)
När detta var klart så åkte vi vidare till ännu ett hemligt ställe.
Nämligen Oscar , där dom skulle bjuda mig på mat, Oxfile,sötpotatisgratäng och beasås. Underbart gott!!
Fick även efterrätt och förrätt om jag orkade, men det gjorde jag inte !
Vi satt där och hade det super trevligt och pratade tills klockan blev närmare 22.00.

Sedan åkte vi vidare, på med kalsongerna , runt , runt åkte vi.
Tillslut så stod jag hemma i min hall , där dom dukat upp olika viner,frukter,chips m.m.
( Dom skickade ut Joel ).
Fick ännu mer presenter utav alla.
Saker till bröllopsnatten , då får ni fundera ut själva vad detta kan vara ;)

Sedan vidare till vardagsrummet där min syster skulle ha ett litet homeparty ( sexleksaker ).
Och gud så vi skrattade och hade roligt.
kl 01.30 så blev detta klart .
Var meningen att vi skulle ut på krogen enligt deras schema men det vart lite sent.
Men detta var nog så roligt och bra, trevligare att sitta hemma med sina närmsta vänner och ha det super roligt.



Tack åter igen!!!
Gud så bortskämd jag blivit.

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

det låter som en superrolig dag:D

2010-07-25 @ 22:09:02
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Erika

Det fortjanar du! Vi hade super roligt ocksa hihi

2010-07-26 @ 14:37:50
Postat av: mli

Kul att höra att du hade det bra, med tanke på all skit som varit!



Kram!

2010-07-26 @ 15:43:16
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0