Möhippa imorgon = 1 vecka kvar till bröllopet.

Fick ett sms förut och smset jag fick lyder såhär..... Blir skjusad till mötespunkten kl 11.00, ska ta med: vantar, bikini,gummistövlar, 1 påse ahlgrens bilar, toalett papper, 1 sked , 1 par kalsonger, fin kläder, tandborste och cykel pump !! Vad kan detta betyda?


Jag är nervös , men det ska nog bli jätte roligt :-)
Kan det bli annat med tanke på listan ? ;) haha.

Jag är jätte stolta och glada över mina blivande tärnor ( syster angelica och min m2b:s syster erika )
Som lagt ner energi på detta.

Ska bli spännande att se vad som ska ske.
Nu måste jag packa ner allt detta och försöka sova så jag är utvilad.

Önska mig lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0