29 dagar kvar!!!

Snart gifter vi oss, kan ni förstå att det bara är 29 dagar kvar?
Vart tog tiden vägen?
Igår var jag ute och köpte smycken till klänningen, vet dock inte om jag ska ha det eller inte.
Måste prova hela helheten :-)

Inbjudningskort: Check!
Bröllopsklänning: Check!
Kostym till brudgum: Check!
Kostym till lilla Oliver: Check!
Fin skor till familjen: Check!
Tiara: Check!
Smycken: Check!
Hårförlägning: Check!
Naglar: Check!
Fina underkläder: Check!
Klänningar till tärnorna: Check!
Väst med pastrong till bestman: Check!
Dekoration till lokalen: Check!
Maten: Bokad!
Dryck: Inköpt!
Blommor till tärnor, mig, brudgum ,bestman och lokal : Bokat!
Frisör: Bokad!
Fotograf: Bokad!
Solist till vigseln: Bokad!
Låtar och psalmer till vigseln: Klart!
Rispåsar till alla i kyrkan: Inköpt!
Vigselringar: Inköpta och klara!
Dekoration till bil: Inköpt!


Kvar att fixa:

Boka bil till vigseln!
Köpa ris till rispåsarna och sy ihop dom!
Fixa med stolsöverdragen!
Boka bröllopstårta!
Lämna in våra förlovningsringar på putsning!
Fixa med musik till lokalen!
Göra tackkort! ( Görs efter vigseln )
Köpa det sista till dekorationen!
Boka lite mer mat!
Boka bröllopsresan!


Det är vad jag kommer på nu iaf.
Vi har gjort det mesta ! :-)
Känns skönt.

Är super nöjd med allt än sålänge!
Snart kanske nervositeten börjar dra sig sakta fram också.

Åhh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj! Vad duktig du/ni har varit!! Det mesta ar ju fixat! :) Harligt!

2010-07-02 @ 16:10:25
Postat av: Anonym

hej=) ni skulle ha för familj och släkten va efter bröllopet? vi är med i kyrkan bara? har jag förståt det rätt?=) kram karla

2010-07-02 @ 21:50:41
Postat av: ruby och milo

hahah inte ett billigt bröllop ni har satsat på ;)

Det kommer nog bli perfekt!

2010-07-03 @ 09:44:35
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0