Skiweek Vemdalen.

Några av Joels vänner ska till skiweek v.3-4 i Vemdalen och frågade ifall vi ville följa med.
Dom hade bokat 2 stora stugor och det var ju väldigt längesedan jag och Joel åkte på skiweek.
Och det är ju väldigt roligt faktist :-)

Jag vart väldigt sugen och denna mån är jag ej mammaledig utan jag är bara ledig .
Så då kan ju Joel ta ut pappaledighet dom dagarna isf :-)

Pratade även med Sofia , vi har ju åkt dit 2 gånger tillsammans och haft väldigt skoj.
Och hon skulle också dit med hennes familj/släkt v.3-4.
Så nu vart man ju ännu mer sugen.
Sofias snälla syster som också ska åka dit kunde ta Oliver så får han sova med henne och vara med henne
när vi ska ut och roa oss.
Nu får jag övertala Joel först bara ;-)
Men jag tror han också vill åka då många av hans vänner ska dit.

Jag och Joel har ju ej varit ute tillsammans på krogen sedan ca 2 år tillbaka.
Och vi har inte gått själva heller.
Utan senast vi gick ut och roade oss på det sättet var för ca 2 år sedan.
Så nu är vi värda detta !
Och jag har inte druckit 1 droppe på 2 års tid.
Är jag inte duktig så säg :-) hehe!!

Bilder ifrån Skiweek Vemdalen.


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

tack:) nej milo går inte:) han föredrar att krypa;)

2010-01-07 @ 18:10:10
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma

Usch då.. krya på er!



Jo tack det är bra här. Lite halsbränna bara men annars bra ;)

2010-01-07 @ 19:09:54
URL: http://milliez.nu
Postat av: Sofia

Ooj det var inte igår man kikade på dom bilderna. :)

Vi får se till att ha riktigt roligt dom dagarna nu när vi ska vara där båda två igen . :D Jag längtar!

2010-01-07 @ 19:43:42
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet inte hundra ännu exakt vart vi ska bo men det är nog nära den stora backen vi kommer bo. :) Vi få höras lite närmare mera innan vi åker gumman. :) Men vi bestämmer att jag åker med dig dit iallafall så är det klart! :D

2010-01-07 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0