Psychotest!!!

Som ni alla vet som läser min blogg så blev jag lurad av www.testparadis.se via en länk på facebook.
Jag gjorde något test ( lär känn dig själv ) och behövde inte fylla i några villkor eller sådant.
Men mailen skulle man skriva i och namnet.
Jag brukar göra olika tester via facebook och det har aldrig kostat något.
Och detta bluff företag Maratana ab skriver inte ut att du får betala för testet utan du får hem en faktura i brevlådan dom en överaskning bara på 298 :- .
Så jä*la sjukt.

Jag har bestridit fakturan två gånger men fick hem en påminnelse igår iaf.

Har även varit i kontakt med konsumentverket som känner till detta bluff företag sedan innan.
Dom gav mig tipset att skriva ett mail till dom om bestridan och om det inte går vägen så skulle jag polisanmäla dom som många andra gjort.

Om man ringer deras kundtjänst så kommer du aldrig fram.
Ingen annan som gjort det heller.

Men nu har jag skrivit mitt 3:e mail till dom om bestridan.
Så nu hoppas jag att dom ger upp.

Vill varna för denna länk www.testparadis.se som jag tidigare skrev ut i detta inlägg också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0