Påväg?

Är jag påväg att bli sjuk nu?
Jag vaknade upp och känner mig tjock i halsen och irriterad.
Och näsan är inte riktigt som den ska heller.
Bläää för detta.

Joel ligger kvar i sängen pga.huvudvärk så han är väl också påväg att bli sjuk.

Tur att vi får sova ut trotts att lilleman är så pass dålig..
Idag vaknade han första gången kl.11.27.
Och igår så vaknade han första gången kl. 11.12.

Idag ska jag bara hålla mig hemma och städa bort julen.
Vi har inte så mycket grejer uppe men typ granen och alla ljusstakar.
Känns som om jag är klar med allt sånt nu.
In med nytt ist :-)

Oliver har nyligen fått i sig lite gröt så nu är det våran tur att äta.

Fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0