Pappan borta och snö,snö,snö!!

Gahh blir så less på denna snö.
Kan det inte bara sluta snöa och bli vår?
Önsketänkande!!
Idag så åker Joel till Stockholm och blir borta till fredag eftermiddag.
Och det sista jag ville ha då var ju snö så vi kunde vara ute lite eller åka någonstans.
Vi få väl hålla oss inomhus och hitta på något jag och Oliver.
Oliver brukar upprepa pappa,pappa flera gånger om dagen när pappan jobbar,
så hoppas han inte blir ledsen nu när pappan inte sover här på 2 nätter.

Ang:visningen så verkar det som vi kanske slipper ha visningar framöver.
SKÖNT!!
Blivit väldigt less på dessa visningar nu alltså.
Men på Torsdag så får vi ett klart besked iaf :-)
Hoppas,hoppas!
Men vart ska vi bo?
Har absolut inte kommit ut något som vi vill bo i ännu.
Och dom som är intressanta kostar liksom 3 miljoner typ eller mer.
Och det vill vi inte betala :P
Vårat alltenativ är ju att flytta till en hyresrätt för att sedan söka oss vidare.
Men vill hellst slippa det, så roligt är det ju inte att flytta.

Ja idag så är ju jag och Oliver ensama så jag vet inte alls vad vi ska hitta på.
Kanske besöka någon?
Eller bara leka hemma?
Ja vi får se :-)

Nu ska jag byta blöja på lillen!


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

jo precis! Tror att milo är ganska nöjd med krypandet han med haha! men idag tog han ett steg utan stöd och han blev jättepaff och pladask ner på rumpan och undrade säkert vad han höll på med? hehe... nä ska bli kul å se han gå så småning om:) hur mår ni annaras då_)?

2010-01-27 @ 19:35:22
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0