Gud vad jag "älskar" snö :/

Jag hade några förhoppningar på att det kanske skulle ha slutat snöa under natten.
Men så var ju inte fallet :/
Vi är typ insnöade här hemma trotts att jag skottade sent igår kväll.
Helt otroligt.
Och när Oliver somnar nu så måste jag ut och skotta fram oss så vi kan försöka ta en promenad med vagnen för hunden måste ju få komma ut lite .
Hon får ju givetvis komma ut nu också men bara på våran framsida.
Blir svårt när man är helt själv.
Men man gör ju det bästa av situationen.

Hade tänkt att åka på dollar store idag men jag tror vi skippar det och är hemma i detta oväder.
Hoppas på något bra tv program och lite god mat med Oliver bara.
Han sov jätte bra inatt trots att pappa inte var hemma.
Men imorrse så vart han lite ledsen vid frukosten och sa pappa,pappa.
Nu har det gått över iaf :-)
Så nu ska han få sova lite middag och sedan ska vi mysa hela dagen och kvällen.

 Utanför oss just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0