En lista med saker.

En lång lista med 99 saker om mig som du kanske inte visste.



1. Fullständigt namn? Karoline Ann Eriksson.

2. Exakt ålder? 22 år och 6 mån.

3. Vart bor du? Granloholm i Sundsvall.

4. Bor tillsammans med? Min sambo Joel , min son Oliver och våran hund Thea.

5. Husdjur? Hunden Thea 3 år.

6. Färg på ditt hus? Vårat radhus är brunt.

7. När är du född? 26 Juni 87.

8. Klass? Gått ut ur skolan.

9. Vilket år tar du studenten?

10. Något jobb? Fast anställd på Jula i Birsta.

11. När ska du sova ikväll? Efter paradise hotel.

13. Duschat idag? Ja.

14. Kramat någon idag? Ja min son och sambo. :-)

15. Pussat någon idag? Ja min son och sambo. :-)

16. Vad har du ätit? Fil, flingor, 1 macka, pressad potatis och ugnsfalukorv.

17. Dagens klädsel? Jeans, linne och kofta.

18. Dagens smink? Inget.

19. Dagens sötnos? Oliver :-)

20. Dagens roligaste? Joel han ska alltid skämta.

21. Har du många vänner? Inte många. Men dom jag har står mig nära.

22. Hur många har du kysst? Några.

23. Vem kramade du senast? Oliver !

24. Hur många har du haft sex med? Vilken fråga ? Men inte alls många.

25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen.

27. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän.

28. Vem pratade du med i telefon senast? Min sambo Joel.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Reklam sms.

FAVORIT:

31. Film? Har ingen riktig favorit.

32. Låt? Tycker om många låtar.

33. Mat? Tacos går alltid hem.

34. Dryck? Vanligt vatten.

37. Stad? Göteborg.

38. Land? Grekland.

39. Ämne i skolan? Turism.

40. År? 2008 då Oliver kom.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Oliver.

42. Personen du kysste? Joel.

43. Gången du spydde? Då jag var gravid.

44. Gången du grät? Oj några veckor sedan tror jag?

45. Pizzan du åt? I lördags.

46. Gången du var i göteborg? Sommaren 2008.

47. Gången du var i stockholm? Okt 2009.

48. Gången du var full? Oj 2 år sedan eller mer.

49. Gången du var hög? Aldrig varit.

50. Personen som såg dig gråta? Joel.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Vit.

52. Hund eller katt? Hund.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa.

54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel.

55. Singel eller upptagen? Upptagen.

57. Msn, Apberget eller Facebook? Msn.

58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.

59. Top Model eller Project Runaway? Top Model.

60. Svart hår eller blont? Blont men hellst brunt:P

61. Blåa ögon eller bruna? Blå.

62. Choklad eller lakrits? Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.

65. Coca cola eller fanta? Coca cola.

66. Pizza eller kebab? Pizza.

67. Randigt eller prickigt? Randigt.

68. Älska eller älskas? Älska.

69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? Joel och Oliver såklart, sedan min familj som jag är uppväxt i.

71. Personer du hatar? Hatar ingen. Så otroligt starkt ord.

72. Personer som sagt jag älskar dig? Många.

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Hmm? 1.

74. Glassar du ätit på en dag? 2-3 st max.

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen.

76. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig.

77. Piercingar har du? 2 i öronen.

78. Personer du saknar just nu? Några st.

79. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång.


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Joel.

81. Ska du träffa imorgon? Joel och Oliver.

82. Sjöng du senast för? Oliver.

83. Hade du senast en msnkonversation med? Sophie.

84. Spelade du tv-spel med senast? Joel och svärmor.

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Joel.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen.

87. Förtjänar att dö? Ingen.

89. Vill du sova brevid inatt? Joel, Oliver gillar bara att sova i sitt rum annars så skulle jag välja honom också :-)

VAD:

90. Gör dig glad? Joel och Oliver :-)

91. Gör dig ledsen? När Oliver är ledsen eller mår dåligt, eller någon annan nära.

92. Vad vill du helst göra nu? Bara lägga mig i soffan och se en bra film.

93. Önskar du att du slapp göra? Fundera över så mycket.

94. Vill du ha nu? En bra film.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En giftemåls ring kanske ? ;-)

96. Längtar du till? Sommaren.

97. Tycker du om dina betyg? Okej.

98. Ångrar du i ditt liv? Mina beslut om skolan när jag var yngre.

99. Är det bästa som har hänt dig? Oliver och Joel såklart =)

Kommentarer
Postat av: karla

Okej! hade Peter varit hemma så hade vi lätt haft dom!! =) okej jamen gör så =)

2010-01-19 @ 20:30:40
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: DONKEN

nä, det blir jävligt knöligt att ta sig fram med vagnen.. hade vart bättre denna årstid, om man hade haft fasta framhjul. :S men men, snart är det vår igen. läängtar som fan till sommmarn. hehe.. min son vincent är 8 månader gammal, om 2 dagar. :D pöss!

2010-01-19 @ 21:39:44
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Hej =)

Nej Eddie går inte, han släpper taget och så man våga lixom inte gå riktigt än.

Han ha ju börjat dagis så det kommer snart bli att han börja gå =)



Vi är beräknad till den 13:e Juni =)

Spännande, längtar såååå sjukt mycket.

Kramiz

2010-01-20 @ 09:53:18
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0