Dagen började bra.

Ja gårdagen började bra fram tills att vi åkte iväg till birsta .
Joel vaxade våran bil medans Oliver och jag sprang runt lite i birsta huset.
Hittade lite grejer till mig och Joel för halva rea priserna, kanon :-)
Sista anhalt vart coop forum för mig och Oliver och Joel kom också dit och hjälpte oss lite med allt.
Under den stunden så bajsar Oliver på sig, roligt att veta va ?;D Men jag hade glömt skötväskan hemma.
Så vi åker raka spåret hem och när vi är framme vid våran dörr så hittar inte Joel hem nyckeln ?
Oliver hade desutom bara en jacka och mössa på sig då allt annat låg kvar i bilen för att vi ville skynda oss.
Vi söker och söker men hittar den inte.
Detta är våran enda nyckel då mäklarhuset har våran andra.
Oliver börjar att tok grina, där satt han med sin bajs blöja och frös i vagnen :-(
Efter en stund så springer vi till bilen så Oliver får lite värme och jag ringer mäklarhuset för att fråga om vi kunde få tillbaka våran nyckel.
Hon ställde upp direkt , medans vi väntade på henne så körde vi Oliver till svärmor så han kunde få lite värme och en ny blöja.
Efter att vi fick våran sista nyckel av mäklarhuset så åker vi ut till birsta för att söka efter den andra nyckeln.
Jag och Joel hade inte ätit och kl var 19.00, vi körde först till berners för att söka och utanför beganat hallen så låg nyckeln.
Snacka om lycka!

Vi åkte sedan hem och käkade och efter det så åkte Joel och hämtade svärmor,Oliver och Thea.
Oliver somnade direkt när han kom hem så efter det så blev det lite buzz och robinson för alla oss.

Så kvällen slutade ju lyckat iaf :-)

Men jäklar vad man tyckte synd om lilleman.
Tog väl 1 tim innan han fick bort bajset :-(
Nä aldrig mer hoppas jag.

____________________________________________________________________________________________


Denna dag så ska vi absolut inte göra något.
Joel ska jobba lite när Oliver sover middag och då ska jag ta mig ett bad hade jag tänkt.
Sedan så har vi 4 st nya filmer att se.
Men en promenad tar vi tillsammans iaf :-)

Imorgon kommer min lön för arbetet i Dec så det betyder att jag ska storhandla mat , bläää.
Finns ju roligare saker att göra måste jag säga.
Men man måste ju!

Nu ska jag byta blöja på Oliver och sedan få honom att sova lite.

Fortsatt trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

hhaha nämen stackars liten!!! Bajs i blöjan är aldrig skoj! tur att det slutade lyckligt:D

2010-01-24 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0