Då var det visning igen.

Börjar att lessna på detta nu alltså.
Plocka undan alla leksaker, prylar, storstäda fixa ute på tomten m.m inför visning.
Detta börjar gå mig på nerverna.
Att ta hand om Oliver och Thea samtidigt och försöka fixa sig själv också medans man storstädar är ingen enkel match.
Oliver han springer och river ut allt jag städar och kladdar ner det jag torkat :P
Ja det är bara att se glad ut och göra så gott man kan.
Hoppas verkligen att detta är sista visningen.

Och imorgon så åker pappa Joel ifrån oss för så ska han på en jobb grej i Stockholm tills på Fredag.
Så det blir 2 nätter utan pappan , men det fixar vi galant :-)
Skönt för honom att bo lite på hotell och umgås med lite arbetskollegor.

Nej nu måste jag STÄDA =(

Kommentarer
Postat av: Camilla

Då kan vi absolut ses något :) vi ska på drakborgen imorgon vid 10, om de är något ni vill med på :)

2010-01-26 @ 20:15:49
URL: http://saracamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0