Brända potatisar och stress.

Klev upp och tog en dusch medans Oliver sov vidare.
Efter detta så åt vi frukost och sedan tog vi en promenad tillsammans för att rasta Thea.
När jag kom in så såg jag en hög med disk, leksaker överallt m.m trots att man städar varje dag.
Är ju fortfarande sjuk så har inte någon större ork heller men jag bestämde mig för att ta en rast ifrån allt där hemma och åka till birsta en snabbis för att handla lite mat och gå in på PoP och kolla på rean.
Oliver strejkade direkt när vi kom in i birsta huset pga. trötthet och han vägrede också sova.
Så vi sprang in en snabbis och jag fick ju med mig 1 par byxor till honom iaf.
Man får ingen ro att kolla när man har en otålig och trött unge.
Vi lämnade birsta city och åkte på coop för att handla lite mat snabbt och efter detta så begav vi oss hemåt.
Jag gav Oliver middag och efter det så slog jag på lite potatis inför middagen och sedan så var det bara att ta tag i disk,tvätt,leksaker m.m.
Medans jag tvättar och fixar nere så glömmer jag helt bort potatisen uppe.
Det slutar med totalt sönder brända potatisar =/
Bara börja om och laga middag på nytt.

Nu har jag jätte ont i huvudet och känner att jag måste vila.
Joel har nattat Oliver och snart ska han och Thea åka för att övningsköra med Karla.
Då ska jag äta en semla, dricka vatten och se andra avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0