Välkommen hem!!

Ja välkommen hem Erika & James.
Ska bli så roligt att träffa dom ikväll.

Oliver somnade som en stock 18.30 igår och sov till 09.30 idag.
Jag som glömde ställa klockan, men fick ju sovmorgon :-)
Han brukar vakna runt 08.00 annars ,  fast ca 2 gr i veckan så sover han längre.

Oliver har aldrig reagerat på att han får nya tänder, han är som vanligt.
Han har aldrig fått feber eller något dyligt.
Men igår så var han röd blommig , dock ingen feber.
Så kollade in i munnen och på väg upp så var det 4 nya små korn om jag såg rätt :P
Isf så har han 12 tänder nu.

Håller på att sälja iväg massa barnkläder på tradera så snart ska jag packa ihop lite paket
med kläder som har blivit sålda.
Sedan så ska Oliver få sova lite till ;-)
Jag ska passa på att duscha och sedan ska vi åka iväg och posta alla paket, handla lite frukost och frukt ,
efter det så ska vi ta en sväng förbi mina föräldrar.

Nu ska jag leka lite med Oliver innan jag ska börja med tradera.

 James&Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0