Optikern!

Tog fingrarna ifrån annat och ringde till optikern och bokade tid.
Fick tid samma dag , svärmor kom hit och var barnvakt medans jag åkte dit kl 14.00.
Och det var som jag trodde , min syn har försämras sedan graviditeten och amningen.
Gick runt och kollade på lite olika bågar men vet inte riktigt vad jag vill ha så imorgon så ska
jag prova 6 st provbågar och se vad jag kommer fram till.

Vi hade det jätte trevligt igår, först så besökte jag och Oliver mormor och morfar , där fick Oliver jätte fina kläder inför sommaren ( billabong kläder och diesel ), sedan fick han ett par jätte tuffa skor som han springer runt med här hemma, dom piper när han går måste filma så ni får se.
Jag fick en jätte fin handväska, smink och ett jätte fint linne.

Ska ta några bilder och visa vid ett annat tillfälle.

Efter det besöket så åkte vi ner till tågstationen och hämtade Erika och James, gud så roligt det var att träffa dom igen.
Vi fick jätte god mat och efterrätt hos svärmor.
Vi åkte hem runt 20.00 och nattade lilleman som var övertrött och somnade direkt , efter det så kom svärmor, Erika och James förbi och spelade buzz med oss, och då blev det buzz på engelska så James skulle förstå.
Dom gick sedan hem runt 23.00.

Här är provbågarna, dåliga bilder men ni får gärna skriva vad ni tycker är snyggast :-)
Det är ett par till men det fanns ingen bild på dom dock.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0