Jag säger då det!

På förmiddagen idag så passade jag på att träna 1 tim medans Joel var hemma med Oliver då han började kl 13.00 idag.
Var jätte skönt att få träna lite dock så känner jag av lite träningsvärk nu !

När jag kommer hem ifrån träningen så säger Joel att själva bomullen på en tops har fastnat i hans öra :P
Jag kollar efter och det stämde ju , hur lyckas man?
Försökte ta ut den med en pincett men då åkte den bara längre ner !
Så då ringde jag efter en läkartid och han fick komma direkt så nu är den borta iaf :-)

Vi var på visning idag i Matfors, vi trodde att det skulle vara mycket folk men inte mycket folk som det var.
Det var säkert 40 pers. :S
Och då kom vi 2 min innan visningen skulle vara slut.
Så det hade nog varit en del där innan också.
Det kommer aldrig gå för 1,3 miljoner, möjligen 2,3miljoner.
Alla verkade så intresserade och även vi ;P
Typiskt.

Vi kommer inte acceptera budet vi fått på vårat radhus som jag skrivit tidigare också.
Och nu är det 1 vecka kvar innan kontraktet är slut.
Under den veckan så kommer det nog inte hända så mycket mera.
Så jag och Joel diskuterade lite om vårat radhus som nu är på närmare 100 kvm.
Att kanske bygga ett till sovrum och renovera allt , sedan bo kvar i några år.
Då har vi ju rum för ett syskon framöver också.
Och jag tyckte det lät som en bra ide.


Nu ska jag bara lägga mig i soffan och inte göra något känner jag.
Så godnatt alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0