Fredag!

Snart är min första vecka avklarad.
Idag blir det som sagt citygross och även imorgon.

________________________________________________________

Satt nyligen och kikade på vårat bröllop i era händer och det är för tillfället mitt favorit pogram,
undra varför ;P
Dom är ju sååå duktiga, jag förstår inte hur dom får till det så fint och bra för så lite pengar.
Iof är dom ju utbildade och kan deras grej.

Nu innan jag börjar att arbeta så måste jag avboka min klänning som jag hyrt,
sedan ringa och höra lite om mat till festen.

Det som är fixat nu är:

Lokal.
Kyrka och präst.
Brudklänning.
Frack till Joel och Oliver.
Bröllops svit.
Musik/Underhållning.


Kvar att fixa:

Tärnor och marskalkar.
Toastmaster.
Fotograf.
Middag och dryck.
Frisör och make up.
Transport av oss.
Bröllopsresa.
Vigselringar.
Skor till brudklänning + tiara och smycken.
Färgtema.
Gästlistan.
Hindersprövning.
Inbjudningskort och tackkort.
Fest program.
Florist.
Bestäma psalmer och musik under vigseln.
Bröllopstårta.
Dekoration till lokalen.

m.m

Mycket att tänka på , man får göra lite då och då.

Det var många i Sundsvall som skulle gifta sig den 31 Juli så man får hoppas på att man kan hitta en ledig fotograf m.m.


Företaget som jag köpte klänningen utav skulle sy upp den efter mina mått.
Så då kan den ju inte bli mer perfekt.
Bara jag och Joel har mätt allt rätt nu :-)


Denna tårta tycker jag är fin.

Bild lånad ifrån tårtmakeri i Söråker.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotograf?? hmm jag kan fråga min vän om du vill?? hon ska har fotat gravid bilderna och på theodore . Kan ju höra iallafall om hon vill och vad hon skulle kunna ta... och ni kan säga vad ni skulle vilja ge ungefär?? kram=)

2010-02-26 @ 10:35:27
Postat av: Anonym

jag ska höra mig för ja =).. karla

2010-02-26 @ 10:49:09
Postat av: emilie

Måste säga att vi även är supernöjda med vår bröllopstårta, som kom just från Kerstins tårtmakeri. Supergod OCH superfin! Lite i den där stilen, men hon kan göra enligt dina önskemål och beskrivningar :-)

2010-02-28 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0